درد

من اگردیوانه ام
      با زندگی بیگانه ام
             مستم اگر یا گیج و سرگردان و مدهوشم
                      اگر بی صاحب و بی چیز و ناراحت
                               خراب اندر خراب و خانه بر دوشم
                               اگر فریاد منطق هیچ تأثیری ندارد
                 در دل تاریک و گنگ و لال و صاحب مرده ی گوشم
                        به مرگ مادرم : مردم
                        شما ای مردم عادی
                                            که من احساس انسانی خودرا
                                                        بر سرشک ساده ی رنج فلاکت بارتان
                                       بی شبهه مدیونم
                         میان موج وحشتناکی از بیداد این دنیا
                              در اعماق دل آغشته با خونم
                                          هزار درد دارم
                                            درد دارم

اشکها آهسته میلغزند بر رخسار زردم
آرزو دارم جایی روم که دیگر بر نگردم

روز و شبها رهسپار گشتند و افزودند دائم
شامها داغی به داغم روزها دردی به دردم

نظرات 5 + ارسال نظر
افتاب پرست!!! سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 07:14 ب.ظ http://sokooteshabane.blogfa.com

سلام
به به خوش اومدین
منتظر ادامه هستیم
موفق باشی

*پرنسس* سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 08:58 ب.ظ http://yasesefid.blogsky.com

سلام
یکی از زیباترینهایی بود که سرانگشتانت بر جای گذاشتند ای دوست
برایت بهترینها را خواهانم

تنها یک راه به سوی بهشت وجود دارد که در زمین ان را عشق می نامند

در این یگانه ماه مرا فراموش مکن

التماس دعا

شکوقه یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:50 ق.ظ http://haramedelam.blogsky.com/

سلام .. خیلی قشنگه .. یا حق

*پرنسس* جمعه 29 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 03:32 ق.ظ http://yasesefid.blogsky.com

* برای خلوص تنها اخلاص را باید *

«« بسی گفتند: ــ « دل از عشق برگیر!
که نیرنگ است و افسون است و جادوست! »
ولی ما دل به او بستیم و دیدیم
که او زهرست اما ... نوشداروست!

چه غم دارم که این زهر تب آلود
تنم را در جدایی میگدازد
از آن شادم که در هنگامه ی درد
غمی شیرین دلم را مینوازد.

اگر مرگم به نامردی نگیرد:
مرا مهر تو در دل جاودانیست
وگر عمرم به ناکامی سرآید
تو را دارم ... که مرگم زندگانی ست »»
.. با احترام ــ تکه ای از فریدون مشیری ..

هومان دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:41 ب.ظ

خیلی وبت توپه راستی اگه دوست داری به وبلاگ من وام اس یه سربزن خیلی توپه
عشق یعنی گاهی به سختی ازکنار معشوق گذشتن نه به دستآوردنش درهرشرایطی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد