*دنیا ****

نی نی که از خواب پا میشه جیش داره//مگس که رو گل میشینه نیش داره// چوپون که تو بیا بونه میش داره //این ماهواره که میبینی ، رو پشت بوم دیش داره// حاجی که از مکه میاد ریش داره// شطرنج که بازی میکنی کیش داره// اینقد که تو چت میکنی ، آخر ماه فیش داره


می خواستم برایت از زندگی بگویم برایت بخوانم اوازی را که بارها و بارها زیر لب زمزمه می کردم می خواستم برایت بسرایم شعری را که قافیه اش تو بودی وزنش عشق پاکی بود که از ان دم میزدی
اما دست زمانه این بار تو را از من گرفت و من ماندم و یک دنیا سخن نگفته که بر دلم سنگینی می کرد
پس ای دنیا تو سنگ صبورم باش تا برایت بگویم و بخوانم

1



 
من می دونم که ما دو تا مثل دو تا شاپرکیم

مثل دو تا قناری مثل دو تا قاصدکیم

من میدونم قناریا عاشق پرواز تو هوان

اما قفس حصاریه واسه اونا که بی وفان

ما هم دو تا قناریم عاشق پرواز تو هوا

اما زمین قفس شده واسه دلای ما دوتا

من میدونم شاپرکا تو دست ما اسیر شدن

سعی می کنن فرار کنن از زندگیشون سیر می شن

ما هم دوتا شاپرکیم از زندگیمون سیر شدیم

سعی می کنیم فرار کنیم اما شاید اسیر شویم

~~~~~~~~~~~~~

*.....ستاره قشنگم.....*

روزی که مثل بارون از آسمون چکیدی

عکس خیال من رو رو نبض آب کشیدی

یادت چه آسون نشست تو بستر خیالم

خیال اینکه یک روز می یاد عشق محالم

چترم و زود می بندم توی حیاط می شینم

شاید بارون بباره بازم تو رو ببینم

شب شد تو آسمون ستاره ای ندارم

بیا ببین که بی تو خزون باز بهارم

ستاره قشنگم چرا نمی درخشی؟؟؟؟

شاید تو این شب شوم نوری به من ببخشی!

من از ستاره تا شب نقش تو رو کشیدم

تو این شبای خسته عکس تو رو کشیدم

ببین شبم چه تاره ستاره ی قشنگم

دلم چه بی قراره ستاره ی قشنگم

ستاره قشنگم چرا نمی درخشی؟؟؟؟

شاید تو این شب تار نوری به من ببخشی

 

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 01:25 ق.ظ http://yasesefid.blogsky.com

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 05:18 ب.ظ

[ بدون نام ] جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 12:14 ب.ظ http://mamadahvazi.blogsky.com

ندا شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 09:55 ب.ظ http://miiadgah.blogsky.com

سلام
ممنونم که به من سر زدی!
مطالب متنوعی داری.امیدوارم موفق باشی
خدانگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد