دیوار

فریدون کجایی که یادت بخیر

گفتی بمون ، با من بمون

گفتم می مونم

گفتی با دلتنگی بخون

گفتم می خونم

گفتم که مستو عاشقم ، دیوونه تو

هر شبم خرابم ، گوشه میخونه تو

گفتی ببندم عهد و با یاد تو ، بستم

تاج غرورم  را زیر پات شکستم

گفتی که باید عاشق و دیوونه باشم

 چون اتاقی در شب می کشه می خونه باشم

گفتی که باید خاطرم شرطه تو باشه

راه خیال خسته ام  خط تو باشه

گفتی بر یاسه تنت پیرهن بدوزم

چون شاپرک باشم که از عطرت بسوزم

گفتی که دستامو بگیر

گفتم می گیرم

گفتی که از عشقم بمیر

گفتم می میرم

***

چرا با این که می دونم خطا کرده

هنوز دلگرم امیدم که برگرده

گفتم و گریه کردم و پای تو ساختم

این دل سر به راه را آسون به تو باختم



از این ور دنیا تا اون ور دنیا راه زیادیه

تو راه زیاد زندگی نمیشه رفت بدون اینکه استراحت کرد

زیر تیغ آفتاب سوزان یه سایه لازمه

یه پناهگاه

هم بهش تکیه بدی هم زیر سایش آروم بگیری

من اسمشو میذارم دیوار

میخوام یه دیوار باشم

دیواری که سایه سفیدی داشته باشه

دیواری که بشه روی اون حرفای خوب نوشت

می خوام یه دیوار داشته باشم

دیواری که سرش تو آسمونا باشه

دیواری که بشه ازش بالا رفت و به اوج انسانیت رسید

توی دنیای در و دیوار ، بی دیواری بی ارزشیه

ای غریبه

بیا دیوار هم باشیم

ولی هیچ وقت رو سر هم خراب نشیم
                       

نظرات 2 + ارسال نظر
زیبا پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 09:56 ب.ظ

سلام عزیزم
بابا فقط فریدن عشق است و این آهنگش
در ضمن مگه فریدون کجاست که یادش بخیره ؟؟؟
بازم سر میزنم

ممدم ممد اهوازی جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 03:51 ق.ظ http://mamadahvazi.blogsky.com

اول سلام

دوم اینکه از بابت لینک ممنوم

سوم اینکه شعرت خیلی قشنگه

و چهارم اینکه ممنونم که به من سر زدی

دوباره بیا .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد