تکرار زندگی

 برای حرکت دیر است بیا پرواز کنیم ... بیا hekayate4

 


اگه یک کم فکر کنی می بینی زندگی ارزش زنده بودن رو نداره

 

اگه یک کم بیشتر فکر کنی می بینی زندگی ارزش مردن نداره

 

اگه هم بیشتر فکر کنی  می بینی مردن و زنده بودن ارزش فکر کردن رو نداره

 


 

  دیروز آسمان آبی ، باغچه پلکانی حیاط ، کتابهای قفسه

 

                                                                     و تنهایی من

 

 امروز تکرار لاجوردی آسمان ، تکرار پلکانی باغچه ، تکرار قفسه های کتاب

 

                                                                                    و تکرار تنهایی من ...

 

  و فردا تکرار امروز ... 

 

  زندگی  تکرار هر روزه  من

 

                                       و من

 

                                                خسته از تکرار زندگی ...

 

  چیست پایان این روزها ؟

 

  آیا در گذر از این راه به درختی خواهم رسید

 

  یا در گره های مبهم علفهای هرز خواهم ماند ؟!

 

  چیست پایان این جدال روز و شب

 

  که از پی هم ثانیه ها را می برند ؟

 

                                             دیروز...

 

                                                       امروز...

 

                                                                  فردا...

 

 زندگی تکرار هر روزه من

 

                                     و من

 

                                             خسته از تکرار زندگی  ...........

 

hekayate4

  

روزى از من پرسید براى چه و براى که زنده ایى در حالى که در دل مى گفتم براى تو گفتم، براى هیچ!

روزى از او پرسیدم براى چه زنده اى گفت:

براى کسى که براى هیچ زنده است!...

 

نظرات 7 + ارسال نظر
سهیک*** دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 11:47 ب.ظ http://www.tabar.blogsky.com

احمدجان با درودفراوان..وسپاس از مهرورزی های بی بهانه شما...باورکن آنقدر تحت تاثیر نوشته هایت قرارگرفتم که خامه ناتوانم راسکوتی مبهم در بر گرفته است...جیزی جز تحسین وآفرین برشما هدیه ندارم..خامه ات را می بوسم که آرامش بخش و آگاهی فزون نماست...ممنونم وسپاسمندم..همیشه تندرست وعاشق وخامه برکف باشی

سهیک*** سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 01:21 ق.ظ http://www.tabar.blogsky.com

احمدجان بادرودی دگربار واین بار...دوست خوبم من در یادداشت پیش روش خودم را توظیع دادم و هرگزقصد دیگری نداشیم ولی ازشماپوزش می خواهم اگر باعث رنجش خاطر لطیف شما شدم...آخه درددل زیاده و چند تفردریاهو آرامش فکری مرا بهم می زنند...بگذریم من ارادتمند شما هستم همیشه تندرست وشادکام باشید

محمد‌رضا‌‌ کلاهی چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 03:54 ب.ظ

ایول بابا کارت‌‌ درسته بزنم به تخته پیشرفت کردیاآآ

ازاده چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 08:12 ب.ظ http://zehneziba.blogfa.com

خب چرا بهش الکی گفتی؟؟؟؟ .....باز جای شکرش باقیه که اون راستشو گفته......چاخان......

نفیسه جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:51 ق.ظ http://negaar.blogsky.com

همیشه راست بگو.

shokoofeh جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 03:28 ق.ظ http://haramedelam.blogsky.com/

سلام .. خوب راستش بهش می گفتی ..

سعید جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 09:46 ب.ظ http://MASTANEH.blogsky.com

سلام...

پس بابا ایول به مرام اون! که همچین جواب دندونشکنی داده!

موفق و شاد باشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد